. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

انتخابات در مدارس

اخبار سایت

انتخابات در مدارس

انتخابات مدارس

در مدارس کشور هر ساله چندین انتخابات برگزار می‌شود که می‌توان به انتخابات مدارس و شورای دانش آموزی، انتخابات اولیا مربیان مدارس و انتخابات شهردار مدرسه و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. این انتخابات به صورت حضوری و با شرکت دانش آموزان در فرآیند رای گیری و یا اولیا مربیان انجام می‌گیرد و ممکن است این انتخابات همگی در یک روز انجام گردد و یا در روزهای متفاوت صورت گیرد.

سامانه رای شمار می‌تواند انتخاباتی از نوع حضوری به همه مدارس پیشنهاد نماید. بدین ترتیب که ابتدا یک پنل از سایت رای شمار تهیه می‌شود و نسبت به تعاریف اولیه اقدام می‌نمایند. و سپس به تعداد حدودی یا دقیق رای دهندگان تعرفه چاپی، از طریق سامانه استخراج می‌کنند و این تعرفه‌ها که حاوی یک کد احراز می‌باشد در اختیار رای دهندگان قرار می‌دهند. از طرف دیگر رای دهندگان با حضور در پای یک کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت به مشاهده کاندیدا و با وارد کردن کد احراز خود رای خود را ثبت می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری انتخابات اینترنتی مطالعه مقاله "مراحل برگزاری انتخابات آنلاین در سامانه رای شمار چگونه است؟" پیشنهاد می‌گردد.

نکته مهم این موضوع سرعت و دقت و سلامت برگزاری این انتخابات می‌باشد که در نهایت با چاپ کردن برگه نتیجه نهایی و با هلوگرام "رای شمار" می‌توانید صحه گذاری آن را به دیگران به اثبات برسانید.

  • توسط:
  • بازدید: 3970
  • تاریخ نشر: 1398/02/26