. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

انتخابات اتحادیه دانشجویان مستقل

اخبار سایت

انتخابات اتحادیه دانشجویان مستقل

انتخابات اتحادیه دانشجویان مستقل

برگزاری انتخابات اتحادیه دانشجویان مستقل با حضور نماینده وزارت علوم از طریق سامانه هوشمند رای گیری آنلاین رای شمار به خوبی و به دور از حاشیه انجام شد.

در انتخابات اتحادیه دانشجویان مستقل، اعضای اصلی اتحادیه و اعضای علی البدل و شورای مرکزی اتحادیه از طریق رای دهندگان مجاز به شرکت در این رای گیری اینترنتی، انتخاب شدند.

انتخابات شورای مرکزی اتحادیه دانشجویان مستقل، در روز 12 شهریورماه سال 1400 آغاز و تا 14 شهریور ماه یعنی به مدت روز انجام و پایان یافت. در انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی  دانشجویان تعداد آرای ثبت شده 202 رای می‌باشد لذا میزان مشارکت افراد در این انتخابات عالی ارزیابی شده است.

انتخابات اعضای اصلی اتحادیه دانشجویان مستقل

در دور دوم انتخابات اعضای اصلی اتحادیه دانشجویان مستقل، 36 نفر مجاز به شرکت در انتخابات بودند و حق رای داشتند و تعداد آرای ثبت شده آنان هم 36 آرا ثبت شده، می‌باشد. بنابراین میزان مشارکت در انتخابات اعضای اصلی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان نیز بالا بود و تمامی افراد توانستند از طریق سامانه رای شمار به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

انتخابات اعضای علی ‌البدل اتحادیه دانشجویان مستقل

در انتخابات اعضای علی ‌البدل اتحادیه دانشجویان مستقل، رای دهندگان توانستند پس از بررسی رزومه و اطلاعات کاندیداه در سامانه رای شمار به شخص لایق و مور اعتماد خود رای دهند لذا در آخر از میان نلامزدهای انتخاباتی، یکی از کاندیداها با بالاترین میزان رای انتخاب شد.

سامانه هوشمند رای شمار اولین سامانه آنلاین رای گیری در کشور است و تاکنون توانسته انتخابات آنلاین بسیاری برای سازمان و شرکت‌های دولتی و خصوصی به دور از هرگونه حاشیه به خوبی و با سرعت و دقت بالا برگزار کند.

از فواید برگزاری انتخابات با سامانه هوشمند رای شمار برگزاری انتخابات آنلاین به صورت رایگان و تستی پیش از برگزاری انتخابات اصلی می‌باشد. لذا قبل از برگزاری هرگونه انتخابات آنلاینی می‌توانید اول سامانه را ارزیابی کرده و سپس اقدام به خرید و تهیه بسته نمایید.

  • توسط:
  • بازدید: 3253
  • تاریخ نشر: 1400/06/13