. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

دومین انتخابات هیات رئیسه مجمع جوانان

اخبار سایت

دومین انتخابات هیات رئیسه مجمع جوانان

دومین انتخابات هیات رئیسه مجمع جوانان

دومین انتخابات ملی شورای مرکزی و بازرسین مجمع ملی جوانان به صورت ملی و فوق العاده، در تاریخ ۲۶ آذر ماه، از ۳۱ استان کشور، توسط سامانه هوشمند رای شمار، برگزار شد، اعضای این مجمع وارد میدان رقابت شدند و با مشارکت ۹۸ درصدی در انتخابات شورای مرکزی و ۹۶ درصدی در انتخابات بازرسین، انتخابات به پایان رسید.

این انتخابات در باشگاه ورزشی انقلاب و با حضور دکتر سالک و سرکار خانم فاطمه شفیعی مدیر کل مشارکت های اجتماعی، ابوالفضل کابلی نماینده وزارت کشور و محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار و راستی آزمایی و تایید گردید، که به گفته دکتر سالک، این انتخابات در کاهش هزینه های انتخابات و راستی آزمایی کمک شایانی کرد.

به گزارش سایت رای شمار و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ضمن تبریک به منتخبین هیات مدیره جدید مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان، برگزاری انتخابات مجمع را از طریق سامانه اینترنتی رای شمار و مشارکت 98 درصدی واجدین شرایط را نقطه عطف این دوره دانست و گفت:

خداوند عزوجل را سپاس می گویم که این فرصت را فراهم آورد تا برای دومین بار، جوانان بتوانند در قالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان از بین خود، افرادی شایسته را برای نمایندگی در مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در این شرایط سخت کرونا و بیماری انتخاب کنند.

وی در ادامه گفت: ضمن تبریک در خصوص این امر، امیدوارم منتخبان این دوره بتوانند نمایندگان مناسبی برای سازمان‌های مردم نهاد در سطح ملی باشند و گام‌های استواری در این خصوص بردارند تا با ارائه عملکرد خوب و مناسب منجر به تحقق اهداف و برنامه‌ها در عرصه‌های مختلف اجرایی شوند.

در همین رابطه جناب آقای مهندس سرفرازی بنیان گذار سامانه رای شمار، به همراه تیم تخصصی رای شمار و به دلیل حساسیت نوع انتخابات از ابتدای شروع انتخابات تا اختتام در کنار کمیته برگزاری انتخابات حضور و به صورت لحظه‌ای وضعیت انتخابات را رصد می‌کردند.

در همین رابطه جناب مهندس سرفرازی نیز در نشست پایانی انتخابات اذعان نمودند که این انتخابات یکی از سالم‌ترین بی نقص ترین انتخاباتی بود که تا کنون با سامانه رای شمار در این سطح برگزار گردید. همچنین ایشان اعلام نمودند که به امید خدا در جهت توسعه بکارگیری فناوری‌های نوین و با کمک همین جوانان به زودی سامانه رای شمار را روی بستر بلاک چین ارائه خواهند نمود.

  • توسط:
  • بازدید: 7453
  • تاریخ نشر: 1399/10/12