. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

برگزاری انتخابات شورای مرکزی و بازرسین، سازمان‌های مردم نهاد جوانان

اخبار سایت

برگزاری انتخابات شورای مرکزی و بازرسین، سازمان‌های مردم نهاد جوانان

انتخابات وزارت ورزش و جوانان از طریق رای شمار

به گزارش رای شمار و به نقل از سایت خبری برنا، جلسه ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان امروز (1399/09/22) با حضور سجاد سالک مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی جوانان، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد و در خصوص نحوه انتخابات آن مباحثی مطرح شد.

فرایند برگزاری انتخابات مجمع وزارت ورزش و جوانان به چه صورت می‌باشد؟ مجمع جوانان وزارت وزرش و جوانان انتخابات خود را با سامانه رای گیری آنلاین رای شمار برگزار می‌کنند "مجمع جوانان وزارت ورزش، مجمع سالیانه خود را به‌صورت کشوری و با سامانه رای شمار برگزار می‌کنند در این مجمع که قرار است بیش از 250 نفر شرکت کنند.

برگزاری این انتخابات با تأیید و نظارت وزارت کشور و در ستاد انتخاباتی وزارت ورزش با حضور نماینده سامانه رای شمار، نماینده وزارت کشور، و سایر مسئولین وزرات ورزش به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری انتخابات آنلاین مجمع ورزش و جوانان در روز 99/09/26 یعنی روز چهارشنبه از طریق سامانه انتخابات آنلاین رای شمار برگزار خواهد شد. در این انتخابات که در روز 26 آذر انجام خواهد شد، 260 نفر می‌توانند از میان کاندیدای خود که از سراسر کشور انتخاب شدند، به نامزد منتخب خود رای دهند.

فرایند انتخابات اینترنتی از طریق سامانه رای گیری الکترونیکی رای شمار بسیار آسان و ساده می‌باشد اما رای دهندگان بایستی دقت کنند که باید از آخرین نسخه اپلیکیشن رای شمار استفاده کنند. ثبت رای بایستی با دقت انجام شود و در صورتی که رای دهنده اشتباه کند قابل برگشت نیست.

همچنین یکی دیگر از مزایای انتخابات آنلاین با این سامانه این است که بسیار قابل اعتماد می‌باشد، که از مهم‌ترین دلایل قابل اعتماد بودن این سامانه هم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که امکان تقلب در آن وجود ندارد، کلیه داده‌ها و رای‌ها در سیستم به‌صورت کد گذاری شده ذخیره شده و امکان مشاهده و دسترسی برای هیچ کس دیگری جز خود رای دهنده وجود ندارد. در نتیجه با سامانه رای گیری آنلاین رای شمار می‌توانید انتخابات سالم و مطمئنی داشته باشید.

  • توسط:
  • بازدید: 7156
  • تاریخ نشر: 1399/09/23