. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

انتخابات انجمن بلاک چین ایران

اخبار سایت

انتخابات انجمن بلاک چین ایران

انتخابات انجمن بلاک چین ایران

بلاک چین (blockchain) در واقع نوعی از پایگاه داده است که در دنیای تکنولوژی امروزه کاربرد دارد. اگر تاکنون درگیر ارز دیجیتال و یا بیت کوین شده باشید، حتما نام بلاک چین به گوشتان خورده است. بلاک چین از رمز نگاری به منظور ایجاد امنیت درتبادلات و حتی خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کند. بر خلاف سیستم‌های بانکی که دارای یک موقعیت مشخص یا همان متمرکز عمل می‌کنند، مرکز داده‌ای که بلاک چین‌ها در آن قرار دارند کاملا غیرمتمرکز بوده و در سراسر جهان پخش هستند.

به محل نگهداری بلاک چین‌ها را در اصطلاح «دفتر کل توزیع شده» می‌گویند. این دفتر کل برای همه اعضای شبکه و با ریز جزئیات در دسترس است. این شبکه در واقع زنجیره‌ای از رایانه‌هایی است که درستی تراکنش‌های صورت گرفته بین شما و طرف مقابل‌تان را تایید می‌کنند و پس از تایید، آن را نیز به بلاک چین اضافه می‌کنند.

انجمن بلاک چین ایران که در این زمینه فعالیت می‌کند، اقدام به بهبود و ارتقاء فعالیت خود کرده و تصمیم به ایجاد سازمان مردم نهاد، برای جامعه بلاکچین ایران گرفته است لذا جهت پیشرفت در این خصوص اقدام به برگزاری انتخابات کرد.

انتخابات انجمن بلاک چین ایران شامل: انتخابات هیئت مدیره، بازرس، تصویب صورت‌های مالی و تصویب آیین نامه بوده است.  

انتخابات انجمن بلاک چین ایران از طریق سامانه هوشمند رای شمار  ، با حضور نماینده و ناظر ویژه وزارت کشور برگزار گردید. این انتخابات در تاریخ 18 شهریور ماه روز پنچ شنبه به خوبی و به دور از هر حاشیه‌ای برگزار شد و رای دهندگان توانستند به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در انتخابات شرکت کنند و از طریق وب اپ و یا اپلیکیشن گوشی به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

  • توسط:
  • بازدید: 3347
  • تاریخ نشر: 1400/06/21