. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

انتخابات ششمین کنگره سازمان معلمان ایران

اخبار سایت

انتخابات ششمین کنگره سازمان معلمان ایران

انتخابات کنگره سازمان معلمان ایران

تاریخ انتخابات هیئت رئیسه کنگره سازمان معلمان ایران روز پنج شنبه مورخ 1400/02/30 از طریق سامانه انتخابات رای شمار با دقت، صحت و شفافیت با حضور نماینده وزارت کشور انجام شد. سازمان معلمان ایران برگزاری انتخابات آنلاین کنگره خود را به سامانه رای شمار سپرد و از این رو این انتخابات با سامانه رای شمار به خوبی و به ‌سلامت و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد.

نوع برگزاری این انتخابات به صورت رای گیری آنلاین و تحت وب بوده و رای دهندگان با استفاده از سایت و اپلیکیشن انتخابات رای شمار اقدام به رای دادن به کاندیدای مورد تایید خود نمودند. زمان برگزاری این انتخابات اینترنتی از ساعت 9 تا ساعت 14 بوده و در طی این بازه انتخابات انجام و در راس ساعت 14 اختتام یافت.

پس از اختتام انتخابات ششمین کنگره سازمان معلمان ایران از طریق سایت انتخابات رای شمار بلافاصله آرا شمارش شده و افراد برتر در این انتخابات در گروه‌های شورای مرکزی و هیئت بازرسی و مواردی دیگر انجام شد.

از اتفاقات برجسته در این انتخابات می‌توان به رونمایی از سیستم وبینار سامانه هوشمند رای شمار اشاره کرد یعنی علاوه بر برگزاری چهار انتخابات به صورت همزمان، وبینار ششمین کنگره سازمان معلمان ایران از طریق سایت انتخابات رای شمار با موفقیت و بدون هیچ مشکلی انجام گردید.

نحوه ورود به این وبینار از طریق اپلیکیشن انتخابات رای شمار انجام شد، به این صورت که افراد مجاز به ورود در این وبینار به راحتی پس از دانلود نرم افزار رای شمار وارد بخش وبینار شده و به صورت زنده توانستند به سخنرانی و صحبت‌های نمایندگان و یا کاندیدای خود گوش فرا دهند.

 مراحل برگزاری رای گیری آنلاین ششمین کنگره معلمان ایران به صورت اعتبار سنجی، تایید، انتشار، اختتام و تایید نهایی با حضور مسئول انتخابات جناب آقای مرادی و نماینده وزیر کشور انجام گردید.

  • توسط:
  • بازدید: 4441
  • تاریخ نشر: 1400/03/03