. سامانه رای شمار چرا رای شمار؟ رایگان شروع کن راهنمای رای شمار بلاگ اخبار مشتریان ما
ورود/ ثبت نام

مجمع ملی زنان اصلاح طلب آنلاین و غیر حضوری برگزار شد!

اخبار سایت

مجمع ملی زنان اصلاح طلب آنلاین و غیر حضوری برگزار شد!

دومین کنگره مجمع ملی زنان اصلاح طلب

مجمع ملی زنان اصلاح طلب در تاریخ جمعه هفدم بهمن ماه (1399/11/17) با پیام رئیس دولت اصلاحات آغاز و به‌صورت مجازی برگزار گردید. مجمع ملی زنان اصلاح طلب برگزاری انتخابات آنلاین کنگره خود را به سامانه رای شمار سپرد و از این رو این انتخابات با سامانه رای شمار به خوبی و به‌ سلامت و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار گردید.

خانم زهرا صدر اعظم نوری نیز اذعان داشتند مطابق با ضوابط جدید وزارت کشور همکاری با بخش  خصوصی و با تجربه در خصوص برگزاری انتخابات آنلاین همکاری داشته باشند و از این رو و پس از برگزاری جلسه دفاعیه در وزارت کشور، سامانه رای شمار تأییدیه برگزاری انتخابات مجمع را به‌دست آورد.

گفتنی است در این مجمع چهار انتخابات به‌صورت مجازی به انجام رسید که انتخابات اول تعیین هیئت رئیسه در ساعات اولیه کنگره به انجام رسید و در ادامه سه انتخابات همزمان، تأیید اساسنامه، بازرس قانونی و شورای مرکزی به خوبی و با مشارکت حداکثری به انجام رسید.

این انتخابات به‌صورت کشوری انجام شد و به ازای هر استان یک صندوق مجازی تشکیل گردید و آمار مشارکت به تفکیک هر استان و همچنین آمار کلی به کمیته برگزاری و نماینده وزارت کشور ارائه گردید.

منبع: ilna.news

  • توسط:
  • بازدید: 4152
  • تاریخ نشر: 1399/11/20